tisdag 21 oktober 2008

Pulsvärmare....

Sarek muddar i ett rustikt ullgarn; 100% ull garanterar att du inte fryser... Finns just nu i grå/svart/lila melerad,
gräddvit samt rosa/röd melerad.

Handtvätt. Pris 150kr.

Dream muddar i ett underbart mjukt garn, en blandning av angora och viscose... Mjukt...

Finns i blågrå, vitt, grått och beige. Handtvätt.

Pris 200kr.

Härligt julröd mudd stickad i silke och alpaca... Både varmt och mjukt...

Mohair och silke/alpaca i rosa toner... Mohairmuddarna matchar mot kragarna i färg...
Varmrosa, kallt rosa och blekrosa.

Mer mohair i blåtoner... Lime, kornblå, aqua och jeansblå....
Finns också i svart, vitt, grått och natur.
Handtvätt.
Pärlor och volanger... Ull och mohair.... Ett MYCKET begränsat antal...
Pris 300kr.

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hoho.
Här var det massor med snadder vill jag lova....
Blev så sjuk av allt det fina. Men det finaste jag såg är den rosa halskragen....
Vill ha....
Urläckra saker ni har.
Ställer mig i kön till utlottningen.
Ha det gott.
Synne.

Gårdsromantik sa...

Så vackra muddar - jag vill ha...alla! Skall fundera på vilken färg som blir bäst.

Har ju ofta svart...men det kan ju vara snyggt att bryta av med en annan färg...

Kram Maud

Boktradition sa...

vilka härliga, får jag några pengar över efter julklappsköpen återkommer jag o köper mig ett par :)