fredag 12 december 2008

Den som väntar på nå´t gott...

Eftersom ni har fått vänta LÄNGE på resultatet, så har vi plockat ut tre (3!) vinnare i vår utlottning...
Provdocka från Br Öbergs i Älvsbyn.
Vårt 1:a pris är en av Veros underbara mohairsjalar som går till Monika med bloggen Tant Theas lilla torp. (Du som inte har vunnit kan naturligtvis beställa en likadan för 350kr.)

Vårt 2:a pris är halsbandet Calluna som går till Hemma hos lilla mig...Vårt 3:e pris är ett väsksmycke/brosch som går till Karin odlar sin trädgård...

En stor grattiskram medföljer naturligtvis från...

...smånissarna Vero & Marita

Trevlig advent!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men är det sant???
Jippi, att jag vann det superfina halsbandet. Åhhh, vad himla glad jag blev. Tusen tack för vinsten..
Mailar adressen..
Kram

Monika sa...

Är det verkligen sant????! Jag tror jag svimmar! Alltså! Jag är så glad så glad så glad! Det är ju helt enkelt något av det vackraste jag sett! ÅH!!!!!

Tusen tack!

Och tusen kramar

Monika

livet på utanäs sa...

Hej !
Hittade er hos Floralis blogg.
Sitter här i stearin ljus och skriver på datorn, vi har haft strömavbrott i flera timmar ...
Vilka underbara sjalar och annat ni har ...

Ha nu en bra lördagskväll !
MVH Sussi O

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Tusen tack för vinsten, det var bästa julklappen! Önskar er en riktigt God Jul!

Britt-Marie sa...

Tack för i år och ett riktigt stort GOTT NYTT ÅR!

Kram